Mededeling

20 oktober 2017 - Hennopspark, Zuid-Afrika

Beste mensen,
Het spijt me dat ik jullie teleur gesteld heb! Het plaatsen van mijn reisverhalen en foto's is op een fiasco uitgelopen door verschillende omstandigheden. In ieder geval geniet ik nog steeds volop en samen met Esther heb ik een behoorlijk druk programma afgewerkt en de laatste paar dagen zullen ook nog behoorlijk druk zijn . Esther is 79 jaar oud maar zij is als een wervelwind, niet te geloven!

Hartelijke groeten,
Tineke

1. Janneke:
    20 oktober 2017
    Hey Tineke, fijn om weer wat van je te horen en mooi dat jullie zo genieten :-)!
  2. Tjerk:
    20 oktober 2017
    Blij weer iets van je te horen Tineke. We begonnen ons bijna zorgen te maken.
    Als je een zo overladen programma hebt, kan het niet anders dan dat je je heel vermaakt enne . . . Je hebt straks weer thuis een heleboel dagen om weer lekker bij te komen van alle vermoeienissen.
    Groetjes en knuffel van Tjerk
  3. Ineke de Jong:
    20 oktober 2017
    Lieve meis, je stelt helemaal niemand teleur. Het gaat er om dat jij de vakantie tijd van je leven hebt en dat wij daar als het gaat op voorhand al wat van de kunnen genieten. En je zit wel even aan de andere kant van de wereld, met heel andere omstandigheden. Dus... luister goed naar je dinnetje. Geniet met volle teugen en bewaar de verhalen en foto's voor als je weer terug bent. Organiseren we gewoon weer een heerlijk dinnetjes avondje!! Dikke knuf!!
  4. Wimmy en Hans:
    20 oktober 2017
    Dag Tineke, bedankt voor je mededeling. Ik zal zondag de groeten van je overbrengen aan de mensen van Elim. En...... later horen we het vervolg van je verhalen wel. Fijn dat jij geniet, dat was de bedoeling van deze weken.
    Tot ziens en geniet nog even verder....doe de groeten aan je vriendin Esther die je zo vriendelijk ontvangen heeft en je ervaringen deelt.
  5. Agaath en Piet:
    20 oktober 2017
    Ha Tineke, fijn weer even van je te horen en dat je laat weten
    dat je zo geniet. Nog een paar fijne dagen samen

Liefs, Agaath en Piet.
  6. Henk en Etty Koster:
    21 oktober 2017
    Fijn om weer iets van je te horen , je verveelt je in ieder geval niet , wij ook niet , zijn vanddag naar de trouwrij van Coer en Galina geweest , bere gezellig , veel plezier verder in Zuid Afrika en tot de volgende keer 👍🌞⚘
  7. Griet Ongersma:
    21 oktober 2017
    Lief dinnetje, wat geweldig om te lezen dat je zo geniet! Dat was de bedoeling!!!!! We zijn heel benieuwd naar jouw avonturen, geniet ook de laatste dagen nog met volle teugen!!!
    Dikke knuffel! 😘
  8. Suzan Abma:
    Heerlijk genieten Tineke groetjes Suzan
  9. Ella germeraad:
    21 oktober 2017
    Alvast een hele goede en behouden terugreis!
  10. Wietske:
    21 oktober 2017
    Wat fijn dat je het nog zo naar de zin hebt Tineke. Jammer dat het er al weer bijna op zit (denk ik).
    Wens jou voor volgende week een heel goede terugreis!
  11. Jaap en Rosie de Groot:
    22 oktober 2017
    Je kunt natuurlijk ook thuis gaan werken aan een mooii reisverslag met foto's.Dat kan je dan altijd nog met ons delen. Nu in ieder geval nog even genieten van het leven in Zuid-Afrika. Zelf kijken nog steeds met veel plezier terug op de rondreis die we een aantal jaren geleden hebben gemaakt in dezelfd streek waar jij nu bent.
  12. Marry Broer:
    22 oktober 2017
    Fijn dat je het naar je zin hebt.
    Nog even genieten en dan heel goede reis naar huis.
    Groeten, ook aan Esther !
  13. Minke Vochteloo-Bouma:
    23 oktober 2017
    Dag Lieve Tineke
    Fijn om wat van je te horen. De Reisblog werken niet altijd zoals wij dat willen die ervaring
    hebben wij ook opgedaan.
    Fijn dat je zo geniet en straks een goede terugreis.
    Lieve groetjes Roel en Minke